03.10.06

homo (sapiens?)

oeh. loe ja imesta.
nuta või naera. võta üks ja viska teist.

ei. mul ei ole mitte midagi helkurite vastu. eriti kui neid lastele jagatakse. ja mul ei ole ka midagi homode vastu kui nad ei ole seda tüüpi kes oma arvamust peale suruvad. ja mul pole ka midagi võrdõiguslikkuse vastu kui seda suudetakse mõistuse piires hoida. kõik see minu arvamus on subjektiivne ja selleks see ka jääb. aga kogu see komplott kokku on minu arusaamise piiridest väljas. ilmselt mul on laiemaid piire vaja.

kulutage oma energiat parem selleks, et ei tekiks dardu maantee või sõpruse puiestee moodi jamasid seoses idiootse majandamisega. või suunake oma jõud roolijoodikute või krooniliste keelumärgieirajate vastu. või kasvõi teavitage vastavaid ametkondi katkise jalakäijate/ratta/autoteede lõigu suhtes. aga no.. pole ju mõtet raisata oma kuldaväärt energiat mingi imbetsiilse jama jaoks.. ja eriti hindaks ma pidevat politseivalvet nõmme põhikooli esisel tänaval.. aga ei, on vaja kiskuda tüli selle üle, kas rohkem helkureid saavad pedepoisid või pedetüdrukud. ja mis eriti hull - need poisid ja tüdrukud alles otsustavad oma orientatsiooni.

urh. jätke lapsed rahule. on lühikokkuvõte. täiskasvanud otsustavad ise oma perverssuse taseme.