06.09.06

kivipalluri tarkuseterasid

1)
kui sõita mööda nõmme teed linna poolt haigla poole siis leidub ikka keegi, kellel on kiirem ja tahab enne sind keerata vasakule tammsaare teele. ükskõik, kas ta siis paneb liikluse kinni või mitte. tänane parim töll startis audentese kooli juurest tee otsast ja pani vastutuleva bussi umbes viieks minutiks kotti, kuna vasakule keeravas reas ei olnud ruumi (oleks olnud, oleks ise läinud, ma olin legaalses kauguses ootamas vabanevat kohta).

2)
kui sõita mööda pärnu maanteed selveri poole siis ikka võib leida poolitsat, kelle jaoks kiirusepiirang ei tähenda midagi, samas vilkurite asemel istub erariietes naisterahvas kõrvalistmel. tänane rekord oli silma järgi 70-80km/h. igaks juhuks ei hakanud kiirendama kõrvale täpse kiiruse teadasaamiseks.

3)
kui otsid pool päeva miks firefox käitub ühe teatud softividina puhul ühtemoodi ja internet explorer teistmoodi siis vaata kriitilise pilguga enda kirjutatud kood üle. kui see ei aita siis tee üks õlu ja vaata uuesti üle. kui see kah ei aita siis peksa peaga vastu klaviatuuri kuni märkad ühte täheviga. firefox silus selle ära, internet explorer mitte. kui ma nii kuradi tige ei oleks siis saaks IE siinkohal ühe plusspunkti. aga ta raisk võiks sellest inkonsistentsusest ka kuidagi teada anda. krt, ma olen idioot, pole midagi teha.

4)
et tänapäeval viiendas klassis ellu jääda on eluvajalik osata kasutada wikipediat ja üldse internetti (eestikeelsed teatmeteosed on lünklikud ja ajast maas). või siis lihtsalt olen mina nii loll et ei oska viiendiku küsimustele vastata. aga vähemalt peastarvutamine paarituhande piires on mul parem :)