tänane kogemus elioniga
20:30 - jõuan koju ja avastan et kõik on katki, IPTV, internet, telefon veel toimis
20:40 - saan aru et oma jõududega hakkama ei saa (loe: seadmete süstemaatiline ja ka random restartimine ei aita)
20:47 - valin elioni support liini numbri lauatelefoni pealt
21:17 - telefonile vastatakse!
areneb dialoog:
kalle: mul on ühendusega probleeme, kas on lokaliseeritud pääskülas mingeid probleeme?
teenindaja: kas te restarti proovisite teha?
k: jah, korduvalt, telefoni ootejärjekorras olles umbes 10 korda.
t: kontrollime. jah, seadmes on viga.
k: mis seadmes?
t: jaamas, noh, viimane ping 20:05
k: DSLAM maas?
t: mäh?
k: see suur kast mis on teil kuskil RSS kandis.
t: mäh? ahjaa, vist jah.
k: kas on lootust täna korda saada?
t: lubada ei oska, vist homme, loodetavasti hommikupoole.
k: mäh? kriitiliste sõlmede kordasaamine võtab nii kaua!?!?
t: noh, jah. oodake - praegu tuli sõlm tagasi, 10 klienti küljes, 20, 50, 70.
k: woohoo, kas mind kah ligi lastakse?
t: 100, 150, te peaks nüüd üks õnnelikust 161-st olema kellel ühendus taastus!
k: woohoo. oot. waddayamiin "õnnelikust"!? kas see ei peaks normaalne seis olema et ühendus on püsti ja võrguseadmed toimivad!?
t: noh, jah.
k: selge. aitäh. ilusat õhtut.
klassikalise CC hindamis-skeemi järgi saab see kõne hindeks 2+. "+" sellepärast et ühendus taastus kõne ajal (mis siis et lambist) ja teenindaja oli enamvähem viisakas. "2" sellepärast, et ooteaeg 30 minutit on liig mis liig ja tehnilistest küsimustest ei tead see tüüp eriti ööd ega mütsi.
aganoh, eks ma ilmselt olen üks vastikumaid ja nõudlikumaid kliente üldse telekomiettevõttele :) kunagises comtrades suunasid klienditeenindajad kohe kõne tehnikaosakonda asjalike vastuste saamiseks kui mu nime kuulsid - tingrefleks :)
20:40 - saan aru et oma jõududega hakkama ei saa (loe: seadmete süstemaatiline ja ka random restartimine ei aita)
20:47 - valin elioni support liini numbri lauatelefoni pealt
21:17 - telefonile vastatakse!
areneb dialoog:
kalle: mul on ühendusega probleeme, kas on lokaliseeritud pääskülas mingeid probleeme?
teenindaja: kas te restarti proovisite teha?
k: jah, korduvalt, telefoni ootejärjekorras olles umbes 10 korda.
t: kontrollime. jah, seadmes on viga.
k: mis seadmes?
t: jaamas, noh, viimane ping 20:05
k: DSLAM maas?
t: mäh?
k: see suur kast mis on teil kuskil RSS kandis.
t: mäh? ahjaa, vist jah.
k: kas on lootust täna korda saada?
t: lubada ei oska, vist homme, loodetavasti hommikupoole.
k: mäh? kriitiliste sõlmede kordasaamine võtab nii kaua!?!?
t: noh, jah. oodake - praegu tuli sõlm tagasi, 10 klienti küljes, 20, 50, 70.
k: woohoo, kas mind kah ligi lastakse?
t: 100, 150, te peaks nüüd üks õnnelikust 161-st olema kellel ühendus taastus!
k: woohoo. oot. waddayamiin "õnnelikust"!? kas see ei peaks normaalne seis olema et ühendus on püsti ja võrguseadmed toimivad!?
t: noh, jah.
k: selge. aitäh. ilusat õhtut.
klassikalise CC hindamis-skeemi järgi saab see kõne hindeks 2+. "+" sellepärast et ühendus taastus kõne ajal (mis siis et lambist) ja teenindaja oli enamvähem viisakas. "2" sellepärast, et ooteaeg 30 minutit on liig mis liig ja tehnilistest küsimustest ei tead see tüüp eriti ööd ega mütsi.
aganoh, eks ma ilmselt olen üks vastikumaid ja nõudlikumaid kliente üldse telekomiettevõttele :) kunagises comtrades suunasid klienditeenindajad kohe kõne tehnikaosakonda asjalike vastuste saamiseks kui mu nime kuulsid - tingrefleks :)
<< Home