12.09.06

peaks vist uue rubriigi avama

maeitea. kas on minus viga või on kuufaas vale. ilmselt see esimene.

aga täna õnnestus kahes muidu väga sõbralikus kohas sattuda väga ebameeldiva teenenduse otsa. hansapank ja selveri pannkoogiauk. lisaks eilne elionikogemus. äkki on kolm kohtuseadus? ja edasi läheb ainult paremaks? :)

mitte et ma oleks klassi/kastisüsteemi pooldaja. aga kui inimene on endale võtnud kohustuse ja vastutuse tegeleda teise inimese probleemidega siis ta võiks seda teha. porisemiseks ja murisemiseks on vastavalt inimesele kas ta sisemus, töökaaslased või siis kodune keskkond. igatahes mitte klient. kapitalistlikus (ka varakapitalistlikus) ühiskonnas pidavat klient olema kuningas, viimase kolme kliendistaatuses kontakti puhul jääb mulle mulje, et ma olen sibi. või äärmisel juhul narr. igaljuhul mitte see seltsimees kes kaudselt maksab inimese palga teenustasude ja muu näol. ja ärgu tulgu keegi mulle rääkima et ma ei tea millest ma räägin. been there, done that, brought victory home :)

p.s. kui kellelgi on (wannabe) elusate taimedega akvaarium siis on teatud ülejääke rohelisuse osas. igatahes tunduvalt soodsamalt (kui mitte tasuta) on võimalik soetada mõningate taimede juurduvaid eksemplare. vohavad, kurat. lisainff privas.