17.09.06

tagasi manneril

nonii. läbivettinud ja ära hooldatud.

tegelikult peaks umbes iga 15000km takka sellise hoolduse läbima, ilmselt püsiks kauem ilusa ja noorena. shokolaadimassaazh, lillevann, jalgade massaazh ja kaks-kolm korda päevas korralik toit. lisaks võimalus suvalisel ajal basseine külastada. viimaseid ma tervislikel põhjustel peale esimesi uppumistundmusi ei väisanud. ujumine ei ole minu ala. aga isegi heasti läks seekord.

ja siis sai veel 11 osa Prison Break-i vaadatud. 11 veel minna. siis on esimene hooaeg nähtud ja võib hakata teist tirima. peale "24" esimest hooaega polegi midagi nii kaasahaaravat näinud. TV3 on leidnud ilmselt järjekordse kullaaugu (minu maitse kohaselt).

ja praamipileti bronnimine kaks nädalat ette tasus ennast igati ära. üks praam oli katki ja praamijärjekord oli kohalike hinnangul JUBE pikk tagasitulles. vastassuunavööndis pidi ikka pikalt sõitma et saaks bronnikassa juurde :) kuigi sellest broneerimise hinnakirjast ma aru ei saa. kui pilet on "sõiduauto", "veoauto" või "buss" siis mille kuradi pärast peab bronnimistasu hind olema 1m auto pikkust = 10 krooni. absurd. saaremaal käimiseks peab ilmselt smarti ostma :) minu viiemeetrine mölakas on kaks korda kallim BRONNIDA. ülesõidu hind võrdne :)

ilusat algavat töönädalat!