11.09.06

linnaviletsus ja tigedad penskarid

nojah. ja kuna ma olin eemal igasugusest massimeediast suht suure osa õhtust siis see uudis (penskar läks linnaosavalitsusse ja muutus püstolikangelaseks) tekitas kahtepidise reaktsiooni.
esimene reaktsioon kahjuks oli "lõpuks ometi võttis keegi mõistuse pähe ja hakkas vastu".
ja alles teine oli "kuradi kahju inimesest, kes otseselt milleski süüdi pole aga kuuli keresse saab".

ja selle järjekorra on põhjustanud keskerakondlik linnavõim kes ei saa normaalselt millegagi hakkama. viimane pärl minu jaoks on sõpruse puiestee remont kõige hullemal ajal liikluses ehk siis septembri alguses.
hankige ajud kuradi imbetsillid. pole ma kunagi teie poolt hääletanud ja ei tee seda ka tulevikus. samamoodi mitte rüütli poolt. mina ei ole nõus sellega et kõik tallinna valijamehed on rüütli poolt juba ette. no ei ole noh. kas presidendi otsevalimised või siis tõeline demokraatia riigivõimus (mis eeldab keskerakonna eksekutsioneerimist [ei vastuta selle sõna õigekirja eest, mõeldud on surmanuhtluse täideviimist eriti julmal moel]).

aga seda koledat rüütli pilti ma kah siia blogi sisse ei hakka panema, pole mõtet sitta torkida, läheb veel haisema.

p.s. kõik minu poliitilised avaldused on absoluutselt isiklikult minu oma. mu koer ja muud lähedased jätke mängust kõrvale kui tsiteerimiseks läheb.