14.08.06

there is no fucking limit (poliiitikaaa)

no kurat. ei saa mõnele küll. on vaja veel natukene sudida.

nüüd panevad lapsed silmad kinni: türakuradiputsmaeivõivitturaisk. heaküll. võite silmad uuesti lahti teha.

ühesõnaga. ma lepin kuidagi veel paratamatusega, et rüütel saab presidendiks. ja ma suudaks ilmselt välja ka kannatada savisaare püüdlused peaministriks saamisel. aga kui nii faking selgelt tuuakse tagasi kommunismi, nagu rahvaliidu ja keskerakonna koostöömemorandumis kirjas siis ma saan küll tigedaks. ilmselt olen ma piisavalt vana, et mäletada seda, mis oli.

kurat, see faking paksmagu julgeb sõna võtta teemal astmeline tulumaks ja sissetulekute ühtlustamine. persse, kui ta ei laseks kofkinil või levinil maeiteakellel veel oma arveid maksta, siis ta ilmselt nii ei räägiks. astmeline tulumaks - võtku vähem altkäemaksu ja ümbrikupalka, siis ta ilmselt nii ei räägiks. toetused põllumajandusele, no fakk, seda nad saaks (kui tahaks) ka praegu teha, kohalikud omavalitsused ja valitsus ju nende käpa all, miks seda ei tehta!? pugemine euroliidu ees, mispoolest euroopa ühendriigid on parem kui ameerika ühendriigid, kelle ees praegu poetakse? eri rahvusgruppide lõimimine - ahjaa, see on see narva vabastamise aastapäeva tähistamine ja putiniga koostöölepe, õige kah, eestlasi vähe, toome venemaalt juurde, jeestlasi. võtame sõjapõgenike vara ära ja jagame erakonna toetajatele.

kõike seda ja natuke veel memorandumi täistekstis.

kõik inimesed, kellel VÄHEGI aru peas on, lähevad järgmine aasta parlamenti valima. ja ei vali keskerakonda ega rahvaliitu. sest sealt ei saa mitte midagi head sündida. valige kasvõi reformareid või respublicat. aga mitte neid värdjaid, kes peituvad süütute saadikute taha ja näitavad rohelist või punast vildikat. sest ma tahaks loota, et kommunism ei tule tagasi meie maale.

p*tsi.