31.12.04

vana aasta lõpuks

paljud inimesed lubavad midagi, kui hakkab saabuma uus aasta. kes jätab maha suitsetamist, kes joomist, kes naist. aga miks? miks on vana aasta ja uue aasta vahepealne aeg lubadusteks parim aeg? ja millise kalendri järgi? iga päev peaks olend muutuma paremaks. vähemalt ideaalis. mina ei luba midagi. ma püüan olla parem inimene, kui ma olin eile, üleeile või eelmisel sajandis. iseasi - kuidas see välja tuleb. aga eks seda näitab aeg ja selle üle saavad otsustada vaid teised, mitte mina. natuke liiga subjektiivseks läheks asi ;) püüa sinagi! ja maailm saab olema palju parem paik.

muide - wolli - eile õhtul, kui sa helistasid, siis enne telefoniekraani peale vaatamist ma kogasin juba läpaka power nuppu - tavaliselt helistatakse mulle uneajal (= siis, kui arvuti kinni) juhul, kui mingi ikaldus on kuskil :D jube kurb, et ma eile tulla ei saanud, aga kuna viimasel ajal unega on nadisti, siis otsustasin vähemalt enne vana ära saatmist natukenegi rohkem matti võtta unemati käest. aga loodetavasti tuleb neid kordi veel, kus ma ei maga :)

palavad tervitused kõigile kaasvõitlejatele, kes sel aastal viimast päeva tööl juhtuvad olema. ja ka neile, kes hispaanias lebotavad (erilised tervised mamburile, you know what i mean).

ilusat lõppevat ja parimat algavat. you are the best!