10.11.04

Üle hulga aja.

Mnjah. Kuna elutempo on oma töö teinud, siis pole siia tükk aega miskit kirjutanud. Tähh, kadri, et sellele tähelepanu juhtisid :)

Enivei. Toshiba garantii imeb ikka viiesajaga. Masina sain kätte, kaks päeva töötas ja läks samasse kohta tagasi. Tark inimene pidavat teiste vigadest õppima, loll inime enda omadest. Mina õpin oma korduvatest vigadest. Nädal aega masin garantiis ja ei kippu ega kõppu. Eks hakkan neid jälle peksma. Kuvaldaga. Pähe. Korduvalt.

Möödas on ka kurikuulus lõpupidu, millest kõik räägivad. Võtaks kah sõna - aga kooslus vana pea + magamata öö enne üritust + kaks päeva söömata + piisava kogus alkoholi on piisav selleks, et mu mälestusi sellest üritusest hämardada. Teinekord olen targem ja võtan puhkuse enne lõpupidu ;) Igatahes tänud billile, kelle lahkel kaasabil ma saabusin hommikupoole ööd oma koduse voodi rüppe.

Ja nüüd tagasi tööle. Marss. Tunni aja pärast peab juba kodus olema, korstnapühkija tuleb ja vaatab üle, kas ma siis lõpuks saan omale koju kamina ehitada või mitte. Ja järgmine nädal tulevad köögimööblimõõtjad. Ja paari nädala pärast tuleb vannitoamööbel. Ehk siis müüdud (hurraa!) korteri raha on paigutatud sujuvalt kinnisvaraarendusse (dääm).

Pealtpanemiseni! :)