11.04.06

Banaaniahvi kisa: Heietusi ajast kui lumi oli valgem

Banaaniahvi kisa: Heietusi ajast kui lumi oli valgem

krt, täitsa hull värk. kui keegi hakkab meenutama aegu ammuseid siis tuleb eneselegi üht-teist meelde. eelteine basicus kirjutatud proge 21 aastat tagasi (khm, ma ei hakka detaile rääkima), värvimuusikaskeem kullos 18 aastat tagasi (toimis, raisk), eelteine tõsine andmetöötlusproge 15 aastat tagasi clipperis XT peal tehtuna (statistikavallas), BBSi elu 11-12 aastat tagasi (blin, mul oli oma node, Repro Daemons BBS, ketta snapshot peaks isegi kuskil pööningul alles olema tullase imemasina 486DX2 sees). janoh, edasi läks kõik loogilist rada pidi :)

ahjaa, juku kah hürras. 43.kk arvutiklass, mida tutvuse poolest sai vahest väisata. missiis, et ma hoopis teises koolis käisin.

ja hommikud/õhtud wismari tänavas, kus kohalikel oli elu-eesmärk minu tetrise/totruse rekord üle lüüa :)

dääm. ma olen vana.

p.s. eelteise tekstipeileri number oli 36663, eelteine mobiil oli 5067895 ja teine mobiil (lojaalsuskaalutlustel hangitud, ajutine, levis ainult kesklinnas masti all) oli 05516661.