25.03.06

eile oli õltskond

tehasetiimiks olemise eelis - tume puls tuli ise kohale. koos klaaside ja peremehega. peremehe peale õlut ei kulunudki, ta läks poole pealt minema.

igatahes auväärne kuues koht. esimene kaotus tomile (3:2), siis lohutusringi võit ja uus ring tomiga, kaotus jälle (3:2). lõpuks rinnad kokku mamburiga, peale keerukaid protseduure kiirusjoomisel ja ümberjoomist seis 3:1. anoh. jah.

ja kogu see üritus väsitas nii ära et hommikul ärkasin anzukese juures. no ma ei tea kas tal on lihtsalt nii mugav diivan või milles asi. igatahes teistkordselt kodus ärgates mamburi telefonikõne peale sain teada, et olla must pilte kah tehtud siltidega "al-queda mõjub teie tervisele halvasti" vms. eks näis. kas siis maililistis või ekspressi flashis. kuigi, ma ei usu, et tiit sellise pildi sinna suudaks läbi suruda. oleks ma siis mingi prominent või midagi :)

aga seda peab mainima, et puls tekitab korraliku pohmelli. no nii sitt pole ikka tükk aega olla olnud. võibolla on asi ka selles, et ma hakkan vanaks jääma. a no ei usu noh. kui vaadata seda blogi siis mul on arenemisruumi veel küll ja küll.

head nädalavahetust.