02.02.06

kulge, kupeldajad, pange ennast põlema

egajah. kahvlit vaadates. nomaeisaaarumillesonprobleem.

lits - vanim amet maailmas. pede - levinuim eluvorm loomade hulgas. inimene peaks olema loom. teoorias.

maeitea. pededega on mul oma suhe. nemad ei salli (suguelu kontekstis) mind, mina ei salli (suguelu kontekstis) neid. on ka toredaid isendeid, kellega saab rääkida kõik maailma asjad ära. litsidega umbes samamoodi. aga. neil oli valik. ja ON valik. ja nemad on valinud selle tee.

kindlasti, olen ma kuulnud, võtaks litsid ennast FIEdena arvele, näitaks oma nägu (kui on, mida näidata) ja reklaamiks ennast, nagu aus ettevõtja kunagi. noh, homod on enivei kapist välja tulnud, peale seda, kui samasoolistega suguelu elamine legaalseks kuulutati. ja, persse, mina ei saa aru. mile kuradi pärast neil ei lubata seda teha. kupeldajate lobitöö? loomulikult. kui taksojuht saab 600, majaomanik 600, toahaldaja 600 ja kogutasu on 2000... arvutused tehke ise...

igatahes. vaba majanduse eest. vahet pole, kas tegemist on litsi või pangadirektoriga. mina pooldan inimest.

vottakvot.