26.01.06

tänahommikune rõõm

nonii. viimased neli aastat, kui ma olen lapsi viinud raudtee tänavale kooli, olen mõeld, et pollarid võiks sinnakanti reidi korraldada. nimelt kimavad jobud hiiu poolt tulles mööda raudtee tänavat, eirates kiirusepiiranguid ja lisaks KEELUMÄRKI, mis on ilusti keset tänavat pandud. kõik selleks, et kiiresti saada hiiu raudteeülesõidu juurest nõmme ülesõidu juurde, ilma nõmme valgusfoorita. no dääm. krt, kui ma olen ka hiljaks jäänud, keelumärki ma püüan siiski mitte ignoreerida. iga faking hommik, selle ajaga, kui ma autot ringi keeran, on umbes 3-5 sellist autot.

igatahes. täna olid pollarid kahe bussi ja kahe autoga seal kohal. ja saak oli muljetavaldav :) hommikul kella kolmveerand kaheksa paiku oli teeservas 15-20 autot, kellega aktiivselt tegeleti. helljee. ma oleks äärepealt autost välja astunud ja tüüpidel kätt surunud :) a ei hakanud nende aega raiskama. aga, tura, ajab ikka tigedaks küll, kui laps tahab kooli juurest üle tee minna ja mingi vant sõidab sajaga täitsa valelt poolt üle varvaste.

vot selline positiivne hommik oli :)