07.01.05

parallel processing

nii. tööpäev hakkab vaikselt otsi kokku tõmbama, isegi sai üht-teist valmis. aga mitte piisavalt selleks, et saaks nautida nädalavahetust. homme-ülehomme jälle siia. aga selline mu elu kord juba on.

aga teemasse. kuidas saavad inimesed olla 100% produktiivsed, kui nad peavad tegelema korraga mitme projektiga? mina ei saa sellest aru. kaks telefoni pidevalt helisevad, üks klient tahab kohe oma probleemile lahendust, teine samuti, siis vahepeal tuleb projektijuht miskit kiirabi saama. ja kõike tuleb teha KOHE ja NÜÜD. lisaks muud asjad. ja e-mail, millest 20% on sodi, mida serveripoolsed filtrid kinni ei püüa ja ülejäänud on prioriteetidega - "kohe", "eilseks", "üleeilseks" ja "sellega ei põle, hea kui tunni aja pärast valmis on".

üks optsioon oleks mobiil välja lülitada ja telefon hargilt tõsta. ja thunderbird kinni panna. ja süveneda ühte asja, kuni see valmis on. aga teised kliendid? teine võimalus, mida ma üritan rakendada on paralleelkeskkonnad. firefoxi tabbed bookmarkid ja erinevad konsooliaknad ja tekstiredaktorid. ümberhäälestamine ühelt kiirelt probleemilt teisele võtab siiski oma aja. nokad ja sabad jälle mängus. kolmas variant oleks palgata keegi abiline, kes teeb osad asjad ise ära ja suunab teised asjad reaalsete prioriteetidega mulle edasi. aga sellist mul ei lubata võtta, kuna 100% ajast ei oleks 100% rakendust inimesele. pealegi on selline mikrokommuun mõnes mõttes lahe kah. kõik teevad kõike vastavalt oma võimetele. ja võimekad on siin kommuunis kõik, kui mõned välja arvata :D

serial whiner, nagu ma olen. ah. aga vähemalt. mis südamelt öeldud selle võrra on kergem olla ;)