23.05.09

poliitika või mittepoliitika

ma olen üsna poliitikakauge inimene, tegelikult ka. aga see praegune tõmblemine hakkab natuke närvidele käima.

heaküll - kärpimine kärpimiseks. ilmselt midagi on vaja teha, et saada eelarve tasakaalu. samas - kui seda tehakse normaalse tööinimese rahakoti kallale minnes, on asi võibolla natuke väär. tulumaks on üldse kõige nõmedam maks mis olemas on, kui seda nüüd astendada või lihtsalt tõsta, muutub olukord veel ebanormaalsemaks. sotsmaks, käibemaks - miks nende kallale ei taheta minna?

kärbitakse palkasid nii riigi- kui erasektoris. mis mul öelda on - riigi heaks olen kõigeks valmis. aga miks ei minda solidaarselt toetuste kallale? kui riigiametnikud ja erasektori spetsialistid peavad loobuma kümnendikust oma rahast, siis võiks täiesti vabalt sama paluda (või suisa nõuda) ka pensionäridelt ja emadelt. milles probleem? aa. vabandust. meelde tuli - pensionärid on peamine grupp kellele peab meeldima valimiste aastal - täpsemalt kahel järjestikusel valmisaastal.

ega ma tegelikult ei teadnudki täpselt millest ma rääkida tahtsin. küll aga tean ma, et midagi käib mulle hullusti närvidele. ja see miski on pärit valitud organite poolt. nii riigi kui omavalitsuse tasandil. loodetavasti peale valimisi võtavad valitud inimesed rohkem mõistusega ja toovad selle riigi mülkast välja. muidu jooksevad need viimased inimesed, kes riigile sissetulekuid genereerivad, laiali.