28.06.06

kas tõesti?

loe ja imesta.
huvitav. kas ma olen piisavalt vana kooli inimene või milles asi?

igatahes väide, et mingi keel sobib esimeseks võõrkeeleks paremini kui teine, on nõme. iga keel tuleb kasuks. ja see, et inglise keelt haaratakse kiiremini on tingitud justnimelt sellest, et inglise keel on meie elukeskkonnas rohkem levinud - ergo - hakkab paremini külge. isegi minule, paadunud stangnandile, hakkas. paremini kui tollal kohustuslikus vormis levinud vene keel (ja seda mitte ainult koolis vaid ka igapäevases elus).

ja tegelikult peaks keeli alg-/põhikoolis palju intensiivsemalt õppima. hakkaks lastele midagi külge kah. vanas eas enam nii heasti külge ei hakka. kuigi, leidub ka erandeid. minu keskkooliaegne rootsi/saksa/prantsuse üritus enamvähem ürituseks jäigi. aga praegune "hakkame teises klassis vägaväga natukene inglise keelega nunnutama ja võib-olla kooli lõpuks proovime vene keeles kuusekese laulu laulda" suhtumine on pehmelt öeldes nõme. no on, noh.

kurat. ja mina omast arust käisin kunagi mitte-humanitaar-ega-ka-reaalkoolis kus nii humanitaar- kui reaalaineid anti umbes-täpselt 3 korda vähem kui normaalsetes koolides aga selle eest muusikat peksti peast ja persest sisse. blin.

ah. las olla. ega ma maailma ikka parandama ei hakka :)