15.06.06

24/7 - nii nad tapsid meie ferdinandi

njah. ei. autoga on kõik korras. sedakorda siis minu liignimi.

aga asi loodetavasti tipnes täna varahommikul, kus und jagus (progresseeruva skaala alusel järjepidevalt vähenevalt) 02:00-04:00 ja varsti vist keeran ennast jälle magama. sedakorda vahelduseks õnnis naeratus näol, et midagigi on tehtud ja natukenegi on minust kasu olnud.

aga eks varsti läheb jälle hullumajaks :) vähemalt ma loodan :) no ei talu ma paigaltammumist, 9-17 tööpäevasid, aja surnukslöömist ja mittemidagitegemist. ja kui midagi teha ei ole siis tuleb kiiremas korras tegemist teha. õnneks on järjekord tegemata asjadest ukse taga. muidu ma ilmselt annaks otsad.

vot tak blin.
ja lapsed - ärge hakake projektijuhiks. see on koeraelu :)

p.s. 24 päeva ja 18 tundi stardini.
p.p.s. tänu E-le (tähh sulle!!!) on taskus laevapiletid rootsi (ma parem ei hakka hinnaga kadedaks tegema) ning estraveli webmarine kaudu rostock-venspils piletid. ja poola ning leedu jäävad nägemata. leedust on isegi natuke kahju. pole kaua seal käinud. poolast eriti pole, liiga hiljuti käisin seal (loe: samal ajal kui leedus). seega lõplik trajektoor peaks ideaalis välja nägema: tallinn -> paldiski -> kappelskär -> helsingborg -> nykoping -> rostock -> prague -> vienna -> venice -> bari -> palermo -> naples -> rome -> livorno -> monaco (kui aega juhtub jääma) -> munich -> berlin -> rostock -> venspils -> tallinn. ehk jõuab läbi sõita. autoroute prognoosib 09:00-20:00 graafiku alusel sõites 6,5 päeva :) lambad on seal microsoftis.