20.03.06

metallica jälle

nonii.
1984 kuulasin esimest korda (jaajaa, teameteame) metallicat. meeldis. ride the lightning oli see plaat.
1986 oli master of puppets kuum sõna
1988 ... and justice for all

1991 septembris oli moskvas kontsert. monsters of rocki lõppkontsert. panthera, metallica, ac/dc. peale metallicat sai siiber, ac/dc jäigi kuulamata. sheremetjevo2 restorani garderoobis mistra peal enne magamajäämist (reisikott pea all) sai telekast otseülekannet vaadatud. cool. esimene suur rockisündmus NSVL ajaloos. järgmine varahommik bussijaama (sheremetjevo1, no oli bussijaam, noh) ja aeroflotiga talnasse tagasi. lennukipilet moskvasse ja tagasi maksis tollal umbes sama palju kui ma keska ajal stippi sain. jaa, mõned said keskas kah stippi :D igatahes tollal oli ideest teostuseni kolm päeva. ja publik jagunes kaheks - 400k-inimest - umbes 100k-inimest sõjaväge/miilitsat, ülejäänud oli publik. oli ajaloo murdepunkt.

1999 suvi - tallinn. pool kontserti olin lauluväljakul. ülejäänud aeg on ajaloo prügikastis. loodetavasti ei pea ma enam selliseid emotsioone ja asju enam kunagi üle elama. jah, ka minu jaoks oli raske aeg. mitte ainult temale. ja 7 aastat hiljem ütlen, et oli viga. kes teab see teab. ja andestab. oli minu jaoks murdepunkt.

2006 suvi - tallinn. again :) kolm piletit taskus (woohoo, poiss-soost laps otsustas et ta PEAB sinna kontsertile saama, 22 aastat peale vanamehe sõltuvusse-sattumist) ja here we go.

damn i'm old. so shoot me! :)

btw, juubelini on veel peaaegu kaks kuud aega, koguge pappi kalliste ja ilusate kingituste jaoks! :) kingituste pealt vaatan kas pidu saab või jah :)