23.03.06

K-orterid

kurat. ma olen üldiselt tolerantne inimene. ja senini olen sutsukene viltu vaadanud blogijate artiklitele, mis käsitlevad ohjeldamatut viha K-eskerakonna vastu. noh, poliitika ongi selline räpane värk, ei ole mina oma lühikese elu jooksul kuulnud/kohanud poliitiku(s)t, kes oleks täiesti puhas igasugu pattudest.

aga nüüd läheb küll liiale. talnas haarati võim puhtalt selleks, et saaks pappi koguda uute kampaaniate ja miks mitte ka isikliku kasu saamise eesmärgil. türa. jobud, ei muud.

ma tahan kah kesklinna 16kEEK eest korterit. miks mina kui kunagine sundüürnik (no olin sunnitud vanemate juures elama :) ) pean maksma iga kuu hullu pangalaenu? dääm, ma saaks suht mõne kuuga selle raha säästetud. tahan kaa!!!

jaüldse, kui harju tänava kruntide eest makstakse 150 milli siis oma krundi müüks ma ratasele maha tühise kümne milliga :)