04.10.05

conspiracy theory

ma ei tea, kas põhjuseks hiljuti loetud filmid või vähene ööuni, aga praegu lõi pähe mõte - mis siis, kui suuremad antiviirusefirmad on NSA käpa all?

mõtle ise. mis tarkvara sa usaldad täielikult? msis tarkvara jookseb su lauaarvutis, serveris? mis tarkvarale sa ei sea andmevahetuspiiranguid mingi suvalise serveriga, mis pole sinu kontrolli all?

nimelt on suhteliselt korrelatsioonis viiruste levik ja antiviiruste levik. mida rohkem viiruseid, seda rohkem neid tõrjutakse. okei, osad inimesed vahetavad platformi, kes liinuksi, kes mäki peale. aga mainstream kasutab ikkagi windoozet. ja viiruste levik peale "terrorisõja" algust (kes usub, et selle algatas alkaiida, kes usub, et georg põõsas, mina olen neutraalne) on kasvanud plahvatuslikult. ühe käega annan, teisega võtan? või vastupidi?

lülitame punti veel tulemüürid ja - voila, ongi olemas täiuslik ülevaade 98% arvutikasutajatest. ECHELONi projektist ma ei hakka üldse rääkimagi - telefon suhtlusvahendina on kõige ebaturvalisem :)

krt, pea hakkab valutama selliste konspiratiivteooriate väljamõtlemisest :)

head emailimist, tsättimist ja telefoonamist, big brother is watching anyway (taustaks muusika filmist Jaws).

p.s. eile üle hulga aja oli vaadatav film telekast - Solaris. psühhodeeliline thriller. jami.
p.p.s. K-kampaania pänneri panin kah üles. kuigi mul on suht pohhui, kes kuhu kakib :)