02.07.05

vahelduseks hüppamisest

pole tükk aega hüppamisest kirjutanud. igasugu muud teemad on oma võtnud ja adrenaliini kruvinud ja aega kokku korjanud.

aga täna hüppasin. mõnuga. vähe, aga mõnuga ;) kuigi, jah, kaks hüpet päevas on sellel hooajal minu jaoks hea tulemus. eks parasummeril jõuab igast asju teha.

enivei. teine tõus, mõtsin et lähen proovin istuda. aga väike arutelu dukega ja tulemus oli, et läksin ta komplekse vaatama. päris ilusti tegi. ainuke probleem, et kui keegi, kelle kehakaal on suurem kui minu oma, riided on liibuvad ja libedad ja painutus on ideaalne. noh. jah. proträkk näitas, et minu esimene keskmine oli 212km/h, teine keskmine 198km/h ja max oli 223km/h. ja duke oli minust WAY all. tasapinnas suutsime olla umbestäpselt 5 sekki kuuekümnest :)

teine hüpe - AAD tuli mind püüdma. hüppasin proppi (suhtkoht üllatavalt hästi tuli minu kohta välja) ja ta daivis järgi. saime kiirelt tasapinda (mina baas, püsisin kohal nigu kell) ja siis ta tiirutas mu ümber. ilmselt üks käsi-jalg oli natuke kaugemal kui teine. igaljuhul peale täistiiru sai tal siiber ja võttis korraliku asendi. lendas ligi, võttis kontakti. kõrgus 2000, keerasin külje. aga kuna ta triivis selle ajaga eemale ja mu träkk akkas 1500 piuksu tegema, siis heaga pöörasime pilgud kokku, vaatasime üksteisele sügavalt silma ja 1300 keerasime seljad. ilus träkk, mõnus avamine ja teist korda järjest 2m raadiusesse plaanitud punktist maandumine.

parasummer is coming. i'm ready! :)