20.05.05

filmisoovitus - SWIII

way to go, Lucas. üllatavalt vaadatav film vahelduseks. eilne eel-linastus siis. kuigi kogu film oli suhteliselt aktiivne (tempo, tempo, tempo) siis lõpp läks kuidagi eriti kiiresti. kas neil sai siis kassett täis või milles asi, aga mina oleks natuke pikemalt tahtnud näha Darth Vaderi sünnilugu. aga maitse üle ei vaielda. kakeldakse hoopis.

igatahes peale teise osa vaatamist ootasin umbes samasugust paska, nagu matrix 3 oli, aga üllatus oli VÄGA positiivne.

ehe näide filmi headusest oli see, et hoolimata hilisest kellaajast ja minu harjumusest kinos magada, ei teind ma seda mitte.

spoilerit ma siia ei hakka kirjutama, vaadake ise see film ära. ja kui osad 1-3 satuvad extended versioonina DVD 3-packi, siis saab ta mul riiulis olema. 4-6 3-packi kõrval.

küsimus publikule - kas 20 aasta pärast teeb Lucas (või mõni tema järeltulija) uue versiooni kuueosalisest saagast? noh, 3D versiooni või mida see tehnoloogia areng selleks ajaks toob.