06.05.05

väljavõtteid hüpperaamatust

noh, nii, nagu on. ilma kohandamata ja kirjavahemärke parandamata. tavaliselt üritan kohe peale hüpet või siis äärmisel juhul õhtul legendi kirjutada.
---
#84, 04.04.04, Ämari, exit alt 1925, depl 1100, delay 22s, canopy sabre 170, 2-way
Heiki. Kukkus alla ära, kätte sain raipe. 1300 bo, 1200 hakkasin avama. Ilgelt kiire vari võrreldes minu omaga. Maandumine 45 kraadi nurga all tuulega. Enamähem swoop.
---
Disclamer - selle kupliga polnud ma enne hüpanud, eelmise hooaja neljas hüpe

---
#87, 18.04.04, Ämari, exit alt 4000, depl 900, delay 60s, canopy PD-190, 2-way FF
TPA. Kisas et ma olen loll ja lammas. Õigus kah. Olengi. Igatahes FF ma lennata ei oska.
---
Disclaimer - see oli mu esimene püüdlus lennata sitflyd. hoiatasin kusjuures TPA-d sellel teemal, aga ta ei uskunud et ma NII roheline olen :D aasta ja mõni päev hiljem on see igatahes mul meeles. täpselt nii, nagu ta ennustas. ja ma vähemalt püüan saada heaks ja tubliks enne, kui ma teda palun mind vaatama tulla. tol korral ta pakkus ennast ise tegelt :)

---
#93, 02.05.04, Ämari, exit alt 4000, depl 900, delay 60s, canopy PD-190, 4-way
ELOga baasis, MHA sai 3,2km peal kätte, JPG lõpuks 1,6 peal järel. hurraa!!! 8-way samal tõusul ei saanud kokku
---
Disclamer - eestlase kõige suurem rõõm pidi olema kahjurõõm :)

#96, 09.05.04, Ämari, exit alt 4000, depl 3900, delay 5s, canopy PS-190, CC
6-kesi. kurat. eesti on ilus. 10km distance, 1700 olin kohal - hull tuul oli üleval. tahan veel!!!
---
Disclamer - cross country on mõnus. aga ainult kontrollitud tingimustes. ilmselt see pakri sõit, kuhu napilt oleks läinud, poleks nii mõnus tundunud. aganoh, kes teab ;)

#105, 30.05.04, Piibe, exit 4000, depl 900, delay 65s, canopy PD-190, 4-way
püüdsime doc-i, mokasin, aga kutid said mu jalgadest kinni :) Maandusin metsa. hüppeliiges ja hunnik lihaserebendeid. jalg kipsis. tuult tuleb rohkem jälgida!!!
---
Disclamer - maa peal oli tuul 4ms, maandudes umbes 12ms. igatahes kogu tee ma sõitsin selg ees. mis on paha. ja vigasid tegin ma veel, listi arhiivist saab pikemat analüüsi lugeda. igatahes tol hooajal ma tegin parasummeril veel viis hüpet, ülejäänud hooaeg läks vett vedama.

loodetavasti kohekohe algav hooaeg tuleb veel huvitavam ja veel rohkem hüppeid sisaldav :) sest hoolimata pikkadest mitte-hüppe-perioodist suutsin ma oma skoori 30 hüppe võrra kasvatada.

blue skies!