uue leluga möllamas :)
käisin täna uue leluga möllamas. mõte oli vaadata et kas on asja metsa või mitte. valituks osutus RMK Mustjõe maastikusõiduala.
liiv on teatavasti kõige keerulisem takistus. ja kuna rehvid ei ole veel maastikusõiduks optimeeritud, oli tegevus keerulisemast keerulisem. ühtlasi streikis nelivedu mis lõpuks keelduski sisse lülitumast kuigi mootorid surisesid ja lukud klõpsusid. samas, arvestades asjaolusid lippas apastraat ikka üllatavalt hästi. isegi täiesti kohandatud cruiserile suutsin ankruks olla kui see ennast natuke liiga sügavale kaevas, vintsiankrut omamata, liivamäe otsas. 2,5 tonni ja raam on üsna piisav pidamine.
seega, todo list:
- korralikud rehvid
- nelivedu üle vaadata ja korda
... ja siis uuele katsele :)
metsateedel manööverdamine oli klass omaette, ameerika päritolu annab manööverdamisele uue dimensiooni, positiivses mõttes. ja isegi bensukulu kannatas kriitikat.
seega, uue lelu hindeks hetkel 4. kui need kaks puudust saab kõrvaldatud tuleb ilmselt ümber hinnata :)
liiv on teatavasti kõige keerulisem takistus. ja kuna rehvid ei ole veel maastikusõiduks optimeeritud, oli tegevus keerulisemast keerulisem. ühtlasi streikis nelivedu mis lõpuks keelduski sisse lülitumast kuigi mootorid surisesid ja lukud klõpsusid. samas, arvestades asjaolusid lippas apastraat ikka üllatavalt hästi. isegi täiesti kohandatud cruiserile suutsin ankruks olla kui see ennast natuke liiga sügavale kaevas, vintsiankrut omamata, liivamäe otsas. 2,5 tonni ja raam on üsna piisav pidamine.
seega, todo list:
- korralikud rehvid
- nelivedu üle vaadata ja korda
... ja siis uuele katsele :)
metsateedel manööverdamine oli klass omaette, ameerika päritolu annab manööverdamisele uue dimensiooni, positiivses mõttes. ja isegi bensukulu kannatas kriitikat.
seega, uue lelu hindeks hetkel 4. kui need kaks puudust saab kõrvaldatud tuleb ilmselt ümber hinnata :)
<< Home