17.01.09

rahutused siin ja seal

ma olen mures.
jooksval nädalal, täpsemalt teisipäeval, läksin riiga. õhtul olid rahutused. käisin ka epitsentris ja vaatasin värki, täitsa pronksiöö remake oli. pikalilükatud politseiautodest olin ma umbes 15 meetri kaugusel tipphetkel. kivid vihisesid üle pea.
hommikune kommentaar kontoris minu poolt "noh, nõrgad, ainult üks viinapood lõhuti ära" sai lakoonilise vastuse: "meil kesklinnas ainult üks viinapood ongi".

fain. kolmapäeva õhtul lendasin vilniusesse, neljapäeva hommikul oli kontoris esimene uudis: "homme läheb mässuks". kuna ma pidin normaalsel ajal tagasi lendama, siis mässajad tulid vastu ja alustasid oma asju juba kell 12 päeval. seimi hoone otse kontori akende all, 7 korrust allpool. õõvastav vaatepilt. politsei, kiirabi, verised pead. rääkimata pikaliolevatest uudistesaitidest. taksoga lennuväljale sõites olid kesklinna serva peal kilpidega politseinikud.

nüüd olen tagasi eestis. lubada ei saa midagi.

aga ülejärgmine nädal on ees ukraina külastamine. arvestades sealset gaasikliimat siis.. njah.. tugevat tervist mulle.