20.11.08

allkirjad sinna, allkirjad tänna, aina paremaks läheb

ajee. opositsioon talnas ärkas ja korraldas allkirjakogumise. sedakorda siis keskerakonna ja selle propagandaeelarve vastu ja katla/linnateatri poolt. nomaeivõi. metallical oli kunagi laul (ja vanarahval sõna) "fight fire with fire". sinnapoole kisub. ainuke asi, et liigne tuli võib hävitada lõppkokkuvõttes kõik elava.

käekirja järgi tundub, et sama seltskond on asja taga nagu sambasõjas, ehk siis Kruusimäe punt (no ei tõuse käsi kirjutama "kojamehe gäng"). minumeelest natuke radikaalne. teavitust annab teha ka mõistlikumalt kui järjekordse allkirjakogumiskampaaniaga.

jah, kuigi ma olen nõus üldjoones, et kitsastel aegadel pole mõtet laiutada propagandarahaga, ja et propagandaraha peaks jagunema kuidagi proportsionaalselt opositsiooni ja valitseva kliki vahel, ja et savisaare televisioon ei ole mitte teps samm demokraatia poole, oma allkirja ma ei anna ka siia.

kurat, kas ma olen pipar vä? mitte miski ei sobi mida pakutakse? või milles asi? :)