01.05.07

see mees on skisofreenik

siin kirjutab:
Pean talle ütlema – kulla Kilk! Mina tegelen lihtsamate asjadega – tänavate koristamisega, klaasikildude kokku kogumisega, ühistranspordi korraldamisega jne. Minul ei olnud võimalik hüüda kõlavaid loosungeid ega põristada trummi. Mina tegelesin praktiliste asjadega.


ja siis sappa:
Minu ainus eesmärk praegusel äreval ajal on saavutada rahu ja tagada rahu pikemas perspektiivis kui üks nädalavahetus. Minu eesmärk on mitte lasta lõhestada Eestit. Ma usun, et see, et Keskerakonnal on toetajaid nii eestlaste j venelaste seas annab meile ja mulle praegu võimaluse leevendada pingeid selliselt, et see kummagi poole mõõdukat enamust ei solva.


kas olen mina loll või tõesti on võimalik lugeda neid lõike nii, et nad üksteisele vastu ei räägi? kuidas saab kojamees saavutada rahu pikemas perspektiivis? kui ta muidugi oma sisemisest rahust ei räägi...

mina oma hääle andsin. anna sinagi!