kuidas tappa jalakäijat (seeriast "for dummies")
pikalt südamel olnud teema, pole varem olnud aega kirja panna.
igatahes. üks variant on panna autole kängururauad. hea valik siinkohal on g-mersu, sellel on sihik juba tehases külge installeeritud seega sihtimisega muret ei teki.
järgmine (odavam) variant on valimatult kihutada üle ülekäiguradade. pimesi. samas, ei anna piisavalt effekti, kuna jalakäijad on targaks muutunud ja varitsevad hetke, kus ühtegi autot silmapiiril pole ja siis jubeda kimaga jooksevad üle tee.
siis üks meetod on rohkem kui kaherealisel autoteel (näiteks võib tuua tammsaare tee või sõpruse puiestee) lasta inimene üle tee ja vaadata, kuidas teises reas autod ei tee märkamagi jalakäijat. miinuspoolel on jällegi see, et kogenumad jalakäijad on nipiga kursis ja piiluvad peale esimest rada teisest reast tulevaid uljaspäid.
ja nüüd viimase aja müügihitt: mõlemas suunas üherealisel teel (heaks näiteks pärnu maantee vahemik pääskülast järveni) lasta jalakäija üle tee. ikka leidub mõni imbetsill kes üritab keset teed (nende meelest põhjuseta) peatunud autost mööda sõita. boonuseks on jalakäijate naiivsus, et ega valest suunast ikka autot ei tule ja keskenduvad teiselt poolt tulevate autode eest ärajooksmisele.
siinkohal südamlikud tervitused auto 202AUB (Ford Focus) juhile, kes suutis kivimäel peaaegu lapse alla ajada üritades minuga võidu sõita eelmine nädal. ühtlasi soovin tervitada ka musterjahtijate gruppe, kelle hulka kuuluvad peamiselt bussijuhid ja falcki autojuhid. aa, üks miilitsaauto meenub kah paari kuu tagant.
persse. lihtsaim viis inimelu säästa on neid mitte üle tee lastes.
igatahes. üks variant on panna autole kängururauad. hea valik siinkohal on g-mersu, sellel on sihik juba tehases külge installeeritud seega sihtimisega muret ei teki.
järgmine (odavam) variant on valimatult kihutada üle ülekäiguradade. pimesi. samas, ei anna piisavalt effekti, kuna jalakäijad on targaks muutunud ja varitsevad hetke, kus ühtegi autot silmapiiril pole ja siis jubeda kimaga jooksevad üle tee.
siis üks meetod on rohkem kui kaherealisel autoteel (näiteks võib tuua tammsaare tee või sõpruse puiestee) lasta inimene üle tee ja vaadata, kuidas teises reas autod ei tee märkamagi jalakäijat. miinuspoolel on jällegi see, et kogenumad jalakäijad on nipiga kursis ja piiluvad peale esimest rada teisest reast tulevaid uljaspäid.
ja nüüd viimase aja müügihitt: mõlemas suunas üherealisel teel (heaks näiteks pärnu maantee vahemik pääskülast järveni) lasta jalakäija üle tee. ikka leidub mõni imbetsill kes üritab keset teed (nende meelest põhjuseta) peatunud autost mööda sõita. boonuseks on jalakäijate naiivsus, et ega valest suunast ikka autot ei tule ja keskenduvad teiselt poolt tulevate autode eest ärajooksmisele.
siinkohal südamlikud tervitused auto 202AUB (Ford Focus) juhile, kes suutis kivimäel peaaegu lapse alla ajada üritades minuga võidu sõita eelmine nädal. ühtlasi soovin tervitada ka musterjahtijate gruppe, kelle hulka kuuluvad peamiselt bussijuhid ja falcki autojuhid. aa, üks miilitsaauto meenub kah paari kuu tagant.
persse. lihtsaim viis inimelu säästa on neid mitte üle tee lastes.
<< Home