13.07.06

neljapäev on kalapäev


neljapäev on kalapäev
Originally uploaded by cal6.
öömajast ma pilti ei saada, ei taha miljoneid blogilugejaid kadedaks teha. vihjeks - rand, sinine vesi, liiv, päike - k6ik see, mida eestis ei ole (muhahaa).

aga kalast - ei ole seda söönud :) kyll oli hommikul kiirtee peal ummik (sick - 2 tundi ja 5 kilomeetrit) ja siis veneetsia. algatuseks piraat-takso (kust ma pidin teadma? ma ei teadnud, et vee peal on kah piraate (faafaafaa) ja siis san marco väljak. kuradi ilus. erikuradikallis gondlis6it sai kah järgi proovitud - oli igat (euro)senti väärt.

ja nyyd koba peale leitud rannakuurort, kus pizzakohad avatakse kell 19oo. seni nälgime ja m6tleme, kas minna ujuma basseini enne sööki v6i peale sööki. miks basseini? ahaa, sest bassein on ohutum pizzat täis k6huga :)

tegin kadedaks oma jutuga? tulge kah siia. el paradiso :)

ja muide, tänu sellele, et ma olen harjunud tallinnas liiklema saab siin l6dva vasakuga hakkama. siinsed kylavaheteed, mille liiklust laidetakse on jumalikud v6rreldes tartu maanteega :)