25.05.08

haiged liiklusidioodid

ma vist hakkan vaikselt kõlama kui parasiil. ühiskonnakriitiliselt.

aga minumeelest on mingi teatud kogus inimesi eestis täielikud ajukääbikud.

hetkel kuum teema - kui asfaltile on kirjutatud "BUS", kas siis peab või ei pea see rida kuuluma ühistranspordile ja kas on mingi juriidiline finess, et saaks seal reas sõita.
jah, ma olen hullult pissed off, et vabaduse platsil muudeti liikluskorraldus selliseks, nagu see muudeti. loodetavasti see mingi hetk muudetakse tagasi. aga senikaua kuni loogika on selline, nagu common sense mõistab märkidelt ja märgistustest, sõidan ma nii nagu ette nähtud. see kaks-viis minutit ei tapa mind.
aga need lambad, kes otsivad auke seadustes ja kokkulepetes, et saaks võita minuti tänu ühistranspordi rea kasutamisele, võiks endale statoili kinkekomplekti osta.
samamoodi nagu need patoloogilised värdjad keda ei koti mitte ükski liikluseeskiri.

kokkuvõtteks - ma olen sõitnud autoga euroopas ja meerikas kokku vist 20 riigis, väga-väga palju kilomeetreid, täiesti amatöörina. ja kõige vastikumad kaasliiklejad on eestis. piinlik on. tahaks midagi teha aga käed on seotud. vähemalt kasutan ma aktiivselt politsei numbrit kui näen mõnda idiooti teel, kelle puhul on selge, et midagi annab teha. tee sina sama! :)

ma loodan südamest, et selle pala lugejad on normaalsed inimesed vähemalt selles kontekstis.